joi, 28 mai 2015

Asa a inceput totul...

Merg de ceva timp pentru masaj erotic la salonul confidential, unul dintre cele mai bine cotate saloane de profil din Bucuresti. Dar in ultima perioada nu stiu de ce se tot intampla sa aud ca investesc destul de multe persoane in jurul meu in asa ceva. Toti incep cu treaba asta in paralel cu job-ul pe care il au in momentul acela, dar isi doresc ca pe parcurs sa isi faca afacerea lor. La primul meu job, chiar aveam un coleg destul de zapacit care se ocupa de chestia asta, dar la nivel foarte mic, avea inchiriat un apartament de patru camere din Bucuresti, dar eu pe vremea aia nu ma gandeam la asa ceva. 
La mine totul a inceput in urma unei vizite  in Thailanda, unde am ramas impresionat de ceea ce stiu sa faca fetele de acolo. Vorbaret de felul meu, dar si pentru ca am revenit de trei ori in timpul vacantei la salonul de acolo, am reusit sa creez o legatura cu patroana de acolo. Zilele trecute dupa ce am mai auzit ca inca un prieten se gandeste la asta, chiar mi-a propus sa incepem ceva impreuna, mai ales ca el are mai mult timp la dispozitie ca mine, am decis sa ii sau un mail, prietenei din Thailanda, sa o mai intreb de sanatate si sa ii propun sa o lase pentru o perioada pe una dintre tipele care lucreaza acolo in Romania. 
Ce modalitate mai buna de a invata meserie, decat de la cei mai buni. Pe langa faptul ca ar fi vorba de o calitate superioara a serviciilor prestate, ar fi si un branding bun, daca lumea ar stii ca la salon lucreaza o tipa chiar din tara recunoscuta pentru asemenea serv icii. Tipa a fost super incantata de propunerea mea, a zis ca o sa vorbeasca cu fetele de acolo, sa intrebe daca nu vrea sa locuiasca cineva pentru o perioada in Romania. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu