luni, 18 mai 2015

Va recomand Golden Led

LED-urile si corpurile de iluminat cu led au deenit din ce in ce mai populare in ultimii ani si castiga din ce in ce mai mult teren in fata clasicelor sisteme de iluminat. De departe cel mai mare avantaj al sistemelor de iluminat cu led este dat de faptul ca un consum de energie cu pana 80% mai mic fata de sistemele clasice. Eficienta si calitatea sistemelor de iluminat cu led-uri este net superioara sistemelor clasice cu bec cu filament neon etc. Eficienta sistemului de iluminat este sporita si datorita faptului ca se folosesc lentila de o calitate net superioara.
Prima data cand cand am testat sistemele de iluminat cu led a fost in curtea din spatele casei mele…am inlocuit stalpii de iluminat cu proiectoare led de mare putere. Am facut aceata schimbare acum 3 ani de zile si pana in present nu am avut nicio problema fiindca nu s-a stricat, nu s-a ars niciunul dintre proiectoare iar investitia initiala am reusit sa o recuperez in circa 7 luni de zile (dupa calculele efectuate de mine si de sotia mea).

Ceea ce m-a impresionat foarte mult si m-a convins imediat sa cumpar proiectoarele a fost faptul ca reprezentatii de vanzari ai firmei m-au lasat timp de 2 ore sa testez produsele in orice mod am vrut eu. Mi s-a parut ca au dat dovada de profesionalism si faptul ca m-au lasat sa testez produsele m-a convins ca ei comercialiaza doar produse de o calitate superioara. Deci recomand sa cumparati proiectoare led (fiindca asta am cumparat eu) sau orice alt produs de la Golden Led Bucuresti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu